Arg

Ja, kan annat bli på försäkringskassan. Skulle fått pengar i fredags, men fick inga då. Så jag ringde och fråga va mina pengar var. Fick till svar att dom låg efter och jag skulle nog få dom på måndag. När jag vaknade idag, så kollade jag mitt bankkonto och tro inte de fanns nå pengar där inte. Arg som ett bi ringer jag upp försäkringskassan, och får till svar att dom ser att inga pengar är på väg till mig. Så hon ber mig ringa direkt till dom som ska betala ut pengarna. JAg ringer 3 gånger innan jag ens kommer fram dit, undra om de är många som vill ha sina pengar. När jag väl får prata me nån så får jag vet att jag får inga pengar förrens på torsdag eller fredag. Tur man har lite mat hemma och djuren har så dom klarar sig.

Jag är så trött på allt krångel... Men men , de är inget att göra åt. Nu ska jag göra lite lunch och sen gå en sväng me Brunå bu...

image57

Kommentarer
Postat av: annica

Hejsan Nettan!!! Hoppas det löste sig med dina pengar, fyy va tråkigt att behöva gå och vänta på dom..hur går det med jobbandet då? Får du jobba nånting?
kramkram

2007-11-26 @ 19:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback