Underbar dag

De har jag haft idag. Jag har varit och hälsat på "min" goa S och hans sötisar. Jag hade nämligen köpt presenter till dom för ett tag sen, så nu har dom fått dom. Jag hade köpt ett rävspel och ett Uno plus tablettaskar me Bart och Lisa Simpssons.

Träffade även S kompis G. Han var trevlig.

S bjöd även på kvällsmat, makaroner och falukorv. De var riktigt gott. Vet inte när jag åt de sist. Efter maten cyklade vi iväg till kvantum och handlade lite. Jag, S och G invigde Uno. Jag vann en hel del :). Fast kanske me lite fusk ibland*förlåt*.

Fast en hel underbar dagm har jag ialf haft. Tack Vännen!!!


image27Jag och en av sötisarna

Kommentarer
Postat av: annica

Hallojsan Nettan!!hur har du det..?Själv har jag börjat på mitt heltidschema som sträcker sig fram till slutet av augusti..ha det bra//a

2007-07-04 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback